Tilaajan on oltava yli 18-vuotias. Tilaus toimitetaan vain Suomeen. Voit tehdä tilauksen nettikaupasta, sähköpostilla tai puhelimitse. Sovellamme kaikkiin tilauksiimme Force Majeure –ehtoa. Valitettavia viivästyksiä voivat aiheuttaa muun muassa lakko – tai työnsulkutilanteet, toimitusongelmat ynnä muut sellaiset ennalta-arvaamattomat seikat. Jos jokin tuote puuttuu varastostamme, saattaa toimitusaika olla pidempi kuin normaali toimitusaikamme. Luonnollisesti olemme pikaisesti yhteydessä kyseisessä tilanteessa. Pääsääntöisesti kaikki verkkokaupassamme myytävät tuotteet ovat varastossamme ellei toisin mainita.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Mahdolliset toimituskulut (alla) lisätään lopulliseen ostosummaan.
Toimitamme ostoksesi kuorma-autolla Suomeen. Voit myös noutaa tuotteet itse. Nouto sovitaan etukäteen puhelimitse tai sähköpostitse. Toimituskulu määräytyy toimitustavan ja toimitusmatkan mukaan.
Esimerkki:
Kuljetuksen pituus on 15 km, kuljetushinta on 15 km * 2 € = 30,00 €.
Tuotteet voi maksaa käteisellä, pankkikortilla, yleisimmillä luottokorteilla sekä laskulla. Jos tuote maksetaan laskulla, niin lähetämme laskun edeltä päin ja kun suoritus näkyy tilillämme, toimitamme tuotteen.
Tuotteilla on 1-7 päivän toimitusaika.
Jos et ollutkaan tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen, voit palauttaa sen 14 vuorokauden sisällä. Tarjoustuotteilla, II-laadun ja III-laadun tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Ilmoitathan palautuksesta etukäteen puhelimella tai sähköpostitse, jossa on mainittu palautus, yhteystietosi, sekä tilinumero, johon palautus suoritetaan kuluttajansuojalain antamassa määräajassa. Tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
Tuotteiden mittaus tapahtuu varastollamme tai lastauksen yhteydessä. Asiakas voi tällöin tulla tarkastamaan kuorman/tuotteen mittauksen. Jälkeenpäin tapahtuvaa reklamointia mittauksesta ei enää huomioida.
Mikäli lähettämämme tuote on väärä tai vahingoittunut, otathan välittömästi yhteyttä Linnan Klapiin sähköpostitse tai puhelimitse, jotta voimme sopia virheen korvaamisesta.
Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksessa, ota yhteys Linnan Klapiin, niin sovitaan korvaavan tuotteen toimituksesta.
Vastaamme mieluusti kaikkiin tieduusteluihisi koskien tuotteiden tilaamista tai toimittamista sähköpostitse linnanklapi@paivarinteentila.fi tai puhelimitse.